Projekt “Volontersko pajdaširanje” povezuje mlade s teškoćama i mlade bez teškoća na zajedničkom osmišljavanju volonterskih programa i zajedničkom volontiranju.
Cilj projekta je promovirati volontiranje među učenicima strukovnih srednjih škola, uspostaviti trajnu povezanost škola i lokalnih volonterskih organizacija kroz volonterske klubove u školama te educirati učenike o volontiranju, kao alata za stjecanje još više znanja i vještina, te odličnog načina da steknu empatiju i shvate svijet oko sebe.
Inkluzivni volonterski programi razbijaju stereotipe i predrasude, doprinose borbi protiv diskriminacije i mijenjaju percepciju o tome što oni koji su do sada, u pravilu, gotovo uvijek bili primatelji volonterskih usluga, mogu doprinijeti društvu kao volonteri.
Projekt će se provoditi u Međimurskoj i Varaždinskoj županiji, voditelj projekta je udruga Autonomni centar – ACT iz Čakovca, a partneri u projektu su Gospodarska škola Čakovec, Ekonomska i trgovačka škola Čakovec, Gospodarska škola Varaždin i Savez udruga osoba s invaliditetom Međimurske županije. Projekt traje od 16. prosinca 2013. do 31. srpnja 2014., a financiran je sredstvima Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.
U projekt će se uključiti 15 učenika iz škola partnera i 15 mladih s teškoćama, koji će proći zajedničke edukacije i treninge o volontiranju, o vođenju volontera, o organizaciji javnih događanja, o specifičnostima različitih oštećenja i mogućnostima mladih s oštećenjima te o uspostavi volonterskih klubova u školama. Svi učenici i mladi volonteri uključeni u projekt organizirat će različite volonterske akcije te programe i predstaviti svoja iskustva u projektu na kraju školske godine 2013./14., te na javnoj tribini u lipnju 2014. na temu "O mogućnostima mladih s teškoćama".
Podršku u pronalasku mjesta za volontiranje učenika/ica i mladih u projektu pružat će Volonterski ured Međimurja.
Više o projektu dostupno je na web stranci udruge Autonomni centar - ACT www.actnow.hr, Facebook stranici Volonterskog ureda Međimurja www.facebook.com/vum.act te na web stranicama škola uključenih u projekt.
Komentari