Hangar 18 rasprodao tisuću komada prvog hrvatskog pametnog sata

Objavljeno: 03.06.2015. 11:32

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:18

Izvor: Ilustracija

U prvih mjesec dana prodaje tvrtka Hangar 18 prodala je tisuću komada prvog hrvatskog pametnog sata Noaline Smartwatcha.

Zoran Bogdanović, član Uprave Hangara 18 kaže da su oduševljeni rezultatom i da očekuju daljnji rast prodaje tijekom ljetnih mjeseci. "Prodaja je krenula prije mjesec dana, a trenutačni pokazatelji su iznimno dobri sa prodanih tisuću Noaline Smartwatcheva. Tijekom ljetnih mjeseci očekujemo pojačanu prodaju tog proizvoda", kaže Bogdanović. Tvrtka Hangar 18 je zahvaljujući vlastitim brendovima mobitela i tableta te otvaranjem sedam prodajnih mjesta i dodatnih 250, putem partnera, lani udvostručila prihod na 50 milijuna kuna.

Neto dobit joj se utrostručila na tri milijuna kuna. Zahvaljujući uspjehu tvrtka je udvostručila broj zaposlenih na 50. Bogdanović ističe da im je u tome značajno pomogla prodaja H18 Noa mobitela za koje smatra da su među najprodavanijim na hrvatskom tržištu. "U 2014. prodali smo 60 tisuća H18 Noa pametnih mobitela pa vjerujem da smo lideri u svom segmentu tržišta s udjelom od 6-7%, s obzirom da je lani u Hrvatskoj ukupno prodano oko milijun pametnih mobitela", kaže Bogdanović.

Ističe da se njihova ulaganja u vlastiti razvoj smartphonea, kako po pitanju korisničkog sučelja tako i vanjskog dizajna, pokazala kao pravi potez. Na sličan način, naglašava, rade i pametan sat. Noaline Smartwatch ima OLED ekran, prikaz dolaznih poziva, podsjetnik vibracijom, praćenje vježbanja i spavanja, barcode skeniranje i praćenje unosa kalorija, otporan je na vodu, a radi ne samo s H18 Noa mobitelima već i s iPhoneima te Samsungovim modelima.

Investicija

Novi logistički centar

Tvrtka Hangar 18 gradi novi logističko-distribucijski centar u Poslovnoj zoni Koprivnica. Bogdanović navodi da će u njega uložiti 2,5 milijuna kuna kako bi bili operativno spremni za širenje na tržišta Slovenije, BiH, Crne Gore i Srbije. "Investicija u novi logističko-distribucijski centar je 2,5 milijuna kuna, a otvaramo ga jer je volumen prodaje i distribucije premašio postojeće kapacitete kao i zbog početka i rasta prodaje u zemljama u regiji", kaže Bogdanović.

 

Izvor: poslovni.hr

Komentari