Putnici: "Kondukteri nikad neljubazniji, umjesto vlakova voze nas busevi!" - U HŽ-u nam poklopili slušalicu

Objavljeno: 17.12.2015. 12:36

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:08

Foto: Foto: Čitatelj

Na adresu redakcije u posljednje vrijeme učestalo stižu pritužbe čitatelja na konduktere Hrvatskih željeznica, stajanje vlakova i vožnju autobusom umjesto vlakom...

U posljednjih mjesec dana na relaciji Golubovec – Varaždin i Kotoriba – Varaždin u oba smjera više puta je vozio autobus. Obavijesti o vožnji autobusa umjesto vlaka, kako tvrde čitatelji - nije bilo, osim jedne obavijesti izvješene u prostorijama čekaonice na varaždinskoj željezničkoj stanici. 

Kako javljaju čitatelji, dobili su odgovor da autobusi voze zbog kvara vlaka, dok neki nagađaju i o štrajku. No, nije problem samo u vožnji autobusa, već (ne)stajanju vlaka na redovnim postajama neke linije. Isto tako, zbog manjeg broja sjedećih mjesta dolazi do gužve, ali i kašnjenja pa je tako jučer vožnja od Kotoribe do Varaždina trajala sat i pol, dok inače traje 45 minuta. 

Prigovore smo dobili i na stajanje vlaka na neobilježenim stajalištima: 

- Bez ikakve najave, vlak na relaciji Golubovec- Varaždin danas je stao na pružnom prijelazu kod semafora, prema Kućanu, 500 metara dalje od željezničkog kolodvora, piše čitateljica o jučerašnjem jutarnjem vlaku Golubovec - Varaždin, što je vidljivo i na naslovnoj fotografiji. 

Uz to su prisutne žalbe na ponašanje konduktera i prometnih djelatnika koje čitateljica smatra neljubaznim argumentirajući to nedavnom situacijom kad je kondukter putnicima poručio da moraju izaći van prije dolaska na stanicu. 

Broj preveznih putnika HŽ putničkog prometa smanjio se gotovo za 10% u odnosu na prethodnu godinu, značajnije obnove infrastrukture i vlakova nema na području Varaždinske županije te se i dalje ulaže uglavnom u motorne vlakove. Sudeći prema godišnjem izvješću, HŽ-ovci to opravdavaju time da su isti jeftiniji, sigurniji i brži. S druge strane, broj njihovih zaposlenika ipak se smanjio za 181 te je trenutno 1906 s prosječnom plaćom 5.217 kuna. 

Budući da je trenutno ipak najveći "misterij" zbog čega voze autobusi i zašto nema obavijesti, kontaktirali smo povodom toga podružnicu u Varaždinu. Nakon nekoliko pokušaja dobili smo blagajnu koji su izjavili da za to nisu nadležni te nas spojili s Prometnom službom. Čim su čuli da smo novinari, odgovorili su da imaju posla, da nazovemo kasnije te poklopili slušalicu. 

Komentari