U prvom kvartalu teku?e godine u SAD-u je u online oglašavanje utrošeno rekordnih 7.3 milijarde dolara odnosno 23% više u odnosu na godinu ranije, piše zimo.co
Momentum online oglašavanja uzima sve više maha, a statistike Interactive Advertising Bureau pokazuju rekordan prvi kvartal prihoda od online oglašavanja.
“Konstantan porast iz godine u godinu pokazuje da su digitalni mediji sve popularnije odredište oglašavanja i to s dobrim razlogom.” – istaknuo je Randall Rothenberg, predsjednik IAB-a.
“Iz razloga što Amerikanci provode sve više vremena online u potrazi za informacijama i zabavom, digitalno oglašavanje i marketing postao je jedan od naju?inkovitijih alata poduze?a koji žele privu?i i zadržati klijente.” – nadodao je Randall.
Naime, prošla je godina bila rekordna što se ti?e prihoda od online oglašavanja, a ovaj porast od 23 posto zna?i samo dobro za sve digitalne medije. “Ovi brojevi pokazuju kako interaktivno oglašavanje raste dinami?nom brzinom” – dodao je David Silverman, partner ovog istraživanja iz tvrtke PricewaterhouseCooper LLP.
Pogledajte impresivan rast prihoda od 1999. pa sve do danas.
Komentari