Zimo Digital: Kako se na Instagramu približiti potencijalnim kupcima

Objavljeno: 02.08.2014. 16:09

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: ZIMO Digital

Instagram je odli?na društvena mreža za predstavljanje vašeg proizvoda ili usluge, jer kako bolje predstaviti što proizvodite ili nudite, ako ne vizualno.

Budu?i da nam je prvi kontakt s nekim proizvodom upravo onaj vizualni i na temelju toga ?emo odlu?iti da li nam se nešto svi?a ili ne. Upravo tu nastupa Instagram, kao jedan od najboljih alata za promociju vaše tvrtke.

U jednoj od ranijih kolumni pisao sam o Instagramu, najvažnijoj društvenoj mreži koja koristi fotografije kao glavni oblik komunikacije. Dotaknuo sam se nekih osnovnih funkcija Instagrama, kao što su hashtagovi, filteri, video ili kako uspostaviti komunikaciju s vašim fanovima i potencijalnim kupcima.

>> Zimo: Zašto Instagram i kako ga najbolje iskoristiti za vašu promociju?

Što je bitno kako bi zadržali fanove i fokusirali se na potencijalne kupce?

Nakon što ste uspjeli sakupiti odre?eni broj fanova koji vas redovito prate, bitno je da te fanove zadržite i fokusirate se na potencijalne nove kupce, pružite im relevantne novostima. Svakako se potrudite oko izgleda vašeg Instagrama, ako ve? niste, ukratko opišite što radite, uredite sve postavke i potrudite se što bolje uklopili logotip vaše tvrtke u dizajn Instagrama.

1. Predstavite vaš proizvod
- Predstavite što radite, koje usluge nudite.
- Fotografirajte vaše proizvode, predstavite nove proizvode.
- Predstavite opremu koju koristite za vaš posao, opremu koja je bitna za proizvodnju.

2. Predstavite vaše zaposlenike
- Dodajte vašem proizvodu ili uslugama ljudsku toplinu, tzv. "human touch".
- Predstavite vašim fanovima vaše zaposlenike, jer su oni najvažniji dio vaše tvrtke.

3. Širite vašu bazu fanova (potencijalnih kupaca)
- Neka Instagram bude sastavni dio vaše komunikacije na društvenim mrežama, koristite relevantne hashtagove kako bi vas ljudi mogli lakše prona?i.

4. Pokažite što može vaš proizvod
- Pokažete korisnicima što može vaš proizvod, kako bi ga bolje upoznali.
- Usluge se tako?er mogu prikazati na jedinstven na?in (prije - poslije) ako se bavite makeup-om, dizajnom interijera, restauriranjem starina, i sl.
-  Na taj na?in stvarate jedinstveni sadržaj.
 
5. Uklju?ite vaše fanove u komunikaciju
- Pitajte ih što misle o vašem proizvodu, uklju?ite se i vi u komunikaciju.
- Tražite da vam pošalju fotografije kako koriste vaš proizvod.

6. Držite fanove u neizvjesnosti
- Držati vaše fanova/kupce u neizvjesnoti i uvijek zainteresirane za vaš proizvod. To je izuzetno bitno u vašim marketinškim aktivnostima. Nagradite njihovu vjernost tako što ?ete ih uvijek prve obavijestiti o novom proizvodu, novim uslugama koje nudite, pogodnostima, popustima ili eventima. Na taj ?e se na?in vaši Instagram fanovi osje?ati posebnim i vratit ?e se po još novih informacija.

7. Pokažite kako proizvodite
- Korisnici su uvijek znatiželjni, žele znati kako se proizvodi ono što koriste. Ponudite im upravo to.
- Uz fotografije ili još bolje kratki video, provedite ih kroz proces proizvodnje, od planiranja do završnog proizvoda.

8. Pratite konkurenciju
- Bitno je da pratite konkurenciju, kako bi saznali što oni rade. Tako možete poboljšati vaš proizvod, ali i komunikaciju na društvenim mrežama, u ovom slu?aju na Instagramu.

Nemojte dugo razmišljati i pridružite se Instagram zajednici, što je dobro za vaše poslovanje. I nemojte zaboraviti pratiti Zimo Digital.

Komentari