Zimo digital: Profil na Facebooku i Twitteru je odraz vašeg poslovanja

Objavljeno: 04.10.2014. 12:53

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Ilustracija

Vizualna komponenta predstavljanja na društvenim mrežama je itekako bitna. Naime, ve?e su šanse da ?e vaš proizvod ili uslugu primijetiti potencijalni kupci ili klijenti, ako ste se na svojim profilima društvenih mreža koje vodite, potrudili oko dizajna i sve uredili kako nalažu neka osnovna pravila.

Na vama je dakako da budete svjesni ?injenice kako vam vizualna promocija najviše pomaže u digitalnom marketingu i da imate “žicu” za odabrati kvalitetne vizuale.

Dvije najja?e društvene mreže Facebook i Twitter, imaju svoja     pravila, odnosno odre?ene dimenzije naslovnih fotografija (cover photo) i profilnih fotografija (profile picture) kojih se morate pridržavati, a sve s ciljem kako bi vaš poslovni ili osobni profil izgledao što bolje, odnosno onako kako ste oduvijek željeli. Najgore što možete napraviti za vaš profil je da povu?ete fotografije iz svoje baze fotografija (kompjuter, pametni telefon ili tablet) i da ih bez imalo truda postavite online.

Facebook ili Twitter ?e vaše fotografije koje su prevelike ili premale, uskladiti sa svojim     zadanim dimenzijama i to može izgledati mutno i neuskla?eno. Tako ?ete na kraju dobiti neinovativan i loš dizajn, a to svakako ne želite, jer klijentima šaljete lošu sliku o vašoj ozbiljnosti.   Kreativnost je danas itekako bitna, stoga se potrudite oko dizajna koji ?ete izraditi u zadanim dimenzijama.
Dimenzije Facebook:

Fotografije na Facebooku ?ete lako promijeniti klikom na naslovnu ili profilnu fotografiju gdje ?e se otvoriti opcija da li želite novu   fotografiju povu?i s vašeg ure?aja ili fotografirati nešto novo (ako koristite mobilni ure?aj). Ovo su dimenzije za Facebook koje trebate koristiti: naslovna fotografija 851x315 piksela, profilna fotografija 180x180 piksela.

Ako vam je ponestalo inspiracije za naslovnu fotografiju, na ovim webstranicama možete prona?i zanimljive gotove fotografije koje ?e zadovoljiti vaš ukus: www.coverphotofinder.com, www.myfbcovers.com ili www.coverjunction.com
Dimenzije Twitter:

Što se ti?e Twittera, procedura je sljede?a. Kroz opciju "Edit   profile" dobit ?ete mogu?nost promjene naslovne i profilne         fotografije. Kao i kod Facebooka, možete odabrati da li želite     iskoristiti fotografiju koju ve? posjedujete ili želite fotografirati s vašom kamerom ure?aja. Budu?i da je Twitter mijenjao dizajn, ovo su najnovije dimenzije: naslovna fotografija 1500x500 piksela, profilna fotografija 400x400 piksela.

Stranica www.twitrcovers.com nudi dobar izbor naslovnih fotografija za vaš Twitter profil.

Krenite ve? sada u redizajn i potrudite se oko izgleda vaših profila.

Danijel Levati?

e-mail: [email protected]

ZIMO Digital

Komentari