Gospodarska škola najuspješnija u finalu natjecanja "Slagalica"

Objavljeno: 28.05.2014. 07:58

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:27

Foto: Srednja.hr

U Zagrebu je 19. svibnja održano finale "Slagalice", prvog hrvatskog Case Study Competitiona za srednjoškolce, u organizaciji portala Srednja.hr.

Partneri INA, ZŠEM (Zagreba?ka škola ekonomije i menadžmenta), HTC Hrvatska, Hypo Alpe-Adria-Bank i Hrvatski akademski sportski savez osmislili su izazovne Slagalice, a na njih se prijavilo oko stotinjak srednjoškolaca. Svojim prezentacijama kreativni srednjoškolci pokazali su kako bi uklju?enost školaraca u rad velikih kompanija donijela brojne nove ideje i svježinu koja je u tom smislu uvijek potrebna.

Najviše predstavnika u finalu "Slagalice" imala je Gospodarska škola Varaždin, iz koje je došlo ?ak deset finalista, pod mentorstvom profesorice Olgice Nikoli?. U?enici Gospodarske škole Varaždin bili su finalisti u ?etiri kategorije i osvojili su jedno prvo mjesto, tri  druga mjesta i ?etiri tre?a mjesta.

Prvo mjesta osvojio je Branimir Špicar (osmišljavanje slogana za hrvatski sustav sveu?ilišnog natjecanja), druga mjesta osvojili su Janja Benjak (osmišljavanje slogana), Kristina Daljevac - Lea ?evizovi? (kako privu?i strane studente) i Marin Stolnik (osmišljavanje kako najbolje iskoristiti prirodni plin), dok su tre?a mjesta osvojili Dominik Lacko (osmišljavanje slogana), Marina Hutinski - Silvija Va?unec (kako privu?i strane studente), Spomenka Lovri? (osmišljavanje novog mobilnog ure?aja) i Silvija Va?unec (kako najbolje iskoristiti prirodni plin).

Dodajmo da je prvo mjesto u jednoj od kategorija (kako najbolje iskoristiti prirodni plin) osvojio i Nikola Bistrovi? iz Strojarske i prometne škole u Varaždinu.

Komentari