najava gradonačelnika

NOVI MAROF Radovi na istočnoj obilaznici trebali bi krenuti do Dana grada u lipnju

Kako poručuju iz Grada Novog Marofa, objavljen je natječaj za izvođenje radova na izgradnji istočne obilaznice Novog Marofa, a prema najavi gradonačelnika Siniše Jenkača, radovi bi trebali krenuti do Dana grada u lipnju.

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 12.12.2019. 08:57

Zadnja izmjena: 12.12.2019. 08:57

Kako poručuju iz Grada Novog Marofa, objavljen je natječaj za izvođenje radova na izgradnji istočne obilaznice Novog Marofa, a prema najavi gradonačelnika Siniše Jenkača, radovi bi trebali krenuti do Dana grada u lipnju.

Obilaznica duga 4486 metara ide od državne ceste D 22/D 24, odnosno između rotora na južnom ulazu u Novi Marof i ulaska na autocestu, do Presečna. Vrijedna je 113 milijuna kuna bez PDV-a.

– Više od 30 godina to je san građana Novog Marofa i velika stvar za sve nas. Mislim da sad više nitko ne može reći da je to politički spin, da je to priča. To sad vide i građani od kojih se otkupljuje zemljište. To je ono što sam govorio i čime sam se bavio proteklih pet godina. Od doslovno sprječavanja faznosti u gradnji do dodatnih izlaza, rotora, svega onog što sačinjava našu 5-kilometarsku obilaznicu za Novi Marof je od nemjerljivog značaja – dodaje gradonačelnik Jenkač.

Istočna obilaznica imat će šest raskrižja, tri kružna i tri trokraka, te dva mosta preko Bednje. – Značajno je ne samo ono vidljivo, a to je izmještanje teretnog i tranzitnog prometa iz Novog Marofa, nego i otvaranje doline rijeke Bednje sa zapadne strane obilaznice, koja će se u budućnosti pretvarati u zonu. Također otvaranje zone Oštričko gmanje cestom koju projektiramo, koja se povezuje na obilaznicu i mostom koji ide direktno kroz samu zonu. To su kapitalni projekti za sljedećih 100 godina koji će promijeniti vizuru Novog Marofa – najavljuje Jenkač.

Izgradnjom istočne obilaznice Novog Marofa omogućit će se zamjenska trasa koja bi razdvojila lokalni i gradski promet od tranzitnog. Tlocrtni i vertikalni elementi trase odabrani su u skladu s projektnom brzinom od 80 km/h, a poprečni profil buduće prometnice sastoji se od jednog kolnika s jednom prometnom trakom za svaki smjer.

– Mnogi nisu vjerovali, ali u pet godina uspjeli smo to odraditi. Posebno zahvaljujem ministru prometa Olegu Butkoviću, predsjedniku Uprave Hrvatskih cesta Josipu Škoriću i u zadnjih godinu i pol dana članu Uprave Alenu Leveriću, koji je u svojoj mogućnosti pomagao da se ubrzaju procesi i da to sve ide kako treba. Ali presudnu je ulogu imao ministar Oleg Butković i Vlada Andreja Plenkovića – zaključuje gradonačelnik Novog Marofa.

Komentari