Mark Zuckerberg prošlog je ljeta izjavio kako će Facebook definitivno razmisliti o tome da na svoju mrežu uvede gumb 'Dislike', odnosno 'Ne sviđa mi se', čime bi svojim korisnicima omogućili da iskažu i negativan stav prema nekom sadržaju. Ako i jesu razmislili, definitivan odgovor je – ne, piše zimo.
Na Facebooku postoji čitav niz grupa i stranica koje pozivaju Zuckerberga da napravi gumb 'Dislike', (samo jedna od njih ima 3,3 milijuna fanova), a postoje i dva neslužbena dodatka za Firefox –FaceMod i Facebook Dislike – koji tvrde da njihovom instalacijom korisnik dobije 'Dislike' opciju, Unatoč tome, čini se da nema nikakve šanse da se ta opcija uskoro i službeno dogodi.
Najavom Open Grapha na nedavnoj godišnjoj Facebookovoj konferenciji f8, jedna od najzanimljivih najava je bila ta da developeri od sada mogu stvarati vlastite gumbove s glagolima i akcijama koje će poticati korisnike na konzumaciju sadržaja. Tako možete dodati 'Watch', 'Listen' i 'Read' gumbove unutar aplikacija, no Facebook je onemogućio unos glagola 'Dislike'.
Zašto Facebook ne želi 'Dislike' gumb?
Postoji jedan osnovan razlog. Dok se gumbom 'Like' ('Sviđa mi se'), korisnik približuje brendu i stvara se pozitivna atmosfera na društvenoj mreži, sigurno je da bi gumb 'Dislike' ('Ne sviđa mi se') otvorio Pandorinu kutiju stvorivši tenziju između Facebooka, brendova i oglašivača.
Zamislite samo kako bi velike tvrtke poput Coca-Cole ili Yahoo-a reagirale kada bi bilo omogućeno da fanovi kliknu 'Ne sviđa mi se'. Vjerojatno bi dobro razmislilili o oglašavanju i budžetiranju Facebooka.
Kako bi tek reagirali izdavači, ali i svi ostali, kada bi fanovi počeli 'dislajkati' sadržaj koji objavljuju na profilima?
Možda je zaista bolje, radi mira u kući, da nema tog gumba.
Piše: zimo.co
Komentari