Hrvatski iQponTM ispred globalnog Facebooka

Objavljeno: 27.10.2011. 18:16

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:11

iQponTM, hrvatska mobilna aplikacija u samo 19 dana od izlaska na tržište i samo pet dana na iTunes store-u popela se na prvo mjesto iPhone-ovog marketa i pretekla veliki Facebook s više od 2000 downloada u jednom danu, piše Mislav Nekić za biznis portal Profitiraj.hr

Uz slogan “Kupuj pametno, štedi ludo!“, besplatni mobilni shopping vodič omogućuje potrošačima popuste na razne proizvode i usluge diljem Hrvatske, nudeći specijalne ponude velikog broja ponuđača poput najvećih brandova i trgovačkih lanaca kao što su Mercator, Diona, Metro, Cinestar kina do lokalnih poliklinika, noćnih klubova, frizerskih salona, kafića i restorana. Rani uspjeh aplikacije potvrdio je očekivanja iQponTM Teama kako u Hrvatskoj i svijetu postoji veliki interes za mobilnim kuponima čiji je cilj olakšati kupcima pregled najboljih popusta na jednom mjestu. Efikasnost iQponTM aplikacije vrlo brzo su prepoznali potrošači – do sada je otvoreno više od 60 000 tisuća kupona, a svakodnevno se ostvaruje izuzetno visok broj downloada. U samo dva tjedna od izlaska na tržište, iQponTM se našao među top pet besplatnih aplikacija na iTunes store-u, uz bok globaliziranom Facebooku i domaćem B-Netu.

Funkcionalnost  aplikacije

iQponTM je korisna aplikacija koja omogućuje kupcima pregled svih popusta po kategorijama, brandovima i lokacijama te nudi statističke informacije o broju ponuđenih kupona i prosječnom popustu. U ovom trenutku iQponTM nudi preko 300 jedinstvenih ponuda (kupona) koje je kreiralo 35 brandova, a u narednih 20 dana broj brandova i kupona će se udvostručiti te će korisnici moći iskoristiti popuste u poznatim trgovinama poput Bille, Pume, Manga, Irisa, Bate, Toma Tailora, Nike… Za iQponTM aplikaciju postoji veliki interes unutar Hrvatske, ali i širem regije. Direktor iQpon-a Boris Turkić naglasio je kako je tvrtka trenutno u procesu pregovora sa pet europskih zemalja čiji investitori žele ponuditi navedenu aplikaciju svojim korisnicima. Hrvatska je tako postala predvodnik novog marketinškog trenda za koji se predviđa da će u naredne dvije do tri godine postati glavna platforma za diskontni shopping.

Jednostavno korištenje

Korištenje iQponTM aplikacije vrlo je jednostavno. Korisnik ima mogućnost pretrage po kategorijama, a kada se odluči za određeni kupon na njemu može vidjeti sliku i opis proizvoda ili usluge, popis lokacija na kojima se kupon može iskoristiti te barkod koji se u trenutku kupnje na blagajni direktno skenira iz mobilnog uređaja kako bi popust bio priznat. iQponTM aplikacija potpuno je besplatna i može se downloadirati sa gotovo svih smart phone marketa kao što su Ovi store (Nokia), Android market (Samsung, HTC, Sony Ericsson, LG…) i iTunes store (iPhone).


Izvor: profitiraj.hr

Komentari