Miramax, američka kompanija za distribuciju nezavisnih i stranih filmova pokreće mogućnost gledanja filmova na Facebooku, prenosi zimo.co.
Uslugu gledanja filmova na Facebooku već su prije uveli Warner Bros., Paramount i Universal, a Miramax im se pridružuje lansiranjem Facebook aplikacije Miramax eXperinece koja kreće sa 20 naslova u SAD-u, te po 10 naslova u Velikoj Britaniji i Turskoj, a uskoro stiže i u Njemačku i Francusku.
Iznajmljeni filmovi na Facebooku moći će se gledati i na iPadu putem playera na web pregledniku te na Google TV-u. Cijena filmova iznosit će 30 Facebook Creditsa, odnosno 3 dolara i biti će aktivni 30 dana, no jednom kada pokrenete film imate 48h da ga pogledate.
Za početak, Miramax je objavio klasik filmove kao što su Chicago, Cold Mountain i Good Will Hunting za sve stranice koje će imati mogućnost gledanja filmova odmah po lansiranju aplikacije, a No Country for Old Men i Pulp Fiction će zbog određenih zakona za sada biti dostupni samo u SAD-u.
Miramax eXperience nudi i igru koja omogućuje otključavanje scena koje su inače nevidljive za korisnike, dakle ukoliko pozovete vaše prijatelje odnosno pronađete sličnost između glumaca i vaših prijatelja dobivate mogućnost otključavanja extra sadržaja.
izvor: zimo.co
Komentari