SMS najpopularniji medij mobilnog bankarstva

Objavljeno: 31.10.2011. 16:31

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:11

Mobile Marketing Association (MMA) lansirala je izvještaj o korištenju mobilnih usluga Consumer Reports Briefing za tržišta Velike Britanije, Francuske i Njemačke. MMA je provela istraživanje bankarskog tržišta, vezano za aktivnosti mobilnog bankarstva kao i pitanja sigurnosti plasiranja ovakvih usluga, piše Mirjana Fijolić za biznis portal Profitiraj.hr

Prema rezultatima izvještaja mobilnih i telefonskih operatera,  može se reći da usluge mobilnog bankarstva sve više stječu popularnost među korisnicima mobilnih telefona. Razlog tome su postoci koji pokazuju da 14% odraslih potrošača u Velikoj Britaniji, a i 9 posto francuskih i njemačkih potrošača već koriste usluge mobilnog bankarstva te se taj postotakpolako povećava.

SMS najčešće koriste mladi potrošači

SMS poruke su trenutno najpopularniji medij za isporuku usluga i informacija mobilnog bankarstva. Ove usluge najčešće koriste mladi potrošači. Međutim, sigurnost ostaje i dalje važan čimbenik prilikom odlučivanja o tome hoće li netko koristiti usluge mobilnog bankarstva.


Izvor: profitiraj.hr

Komentari