Više od 50% svih online aktivnosti na Božić se ostvarilo preko mobitela

Objavljeno: 30.12.2012. 12:32

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:46

Foto: Ilustracija

Prema studiji provedenoj od strane mobilne analitičke platforme Mixpanal, više od polovice online aktivnosti potrošača tijekom Božića, dogodila se preko mobilnih uređaja, piše Dnevno.hr.

Analiza temeljena 695 milijuna aktivnosti, pokazala je porast od 11% u odnosu na tjedan prije, kada je ona iznosil oko 40%. Definicija aktivnosti obuhvaćala je sve, od jednostavnog ulogiravanja na aplikaciju, online kupnje pa sve do igranja igara. Mobilni internet i aplikacije veoma su utjecale na to kako konzumiramo multimedijski sadržaj.

Za one koji su koristili mobilne uređaje istraživanje pokazuje da je čak 98% aktivnosti došlo s iPhone (54%) i Android(44%) aplikacija. Preostalih 2% mobilne aktivnosti otpalo je na mobilni internet.

Ovo istraživanje potvrđuje rezultate istraživanja koje je proveo Flurry Analytics, koje je također pokazalo rekordnu aktivnost na Božić. Isto tako, Apple Store je isto izvjestio o naglom porastu kupnje aplikacija.

Ovi rezultati nisu nipošto iznenađujući uzevši u obzir da je tržite prepalavljeno uređajima kao što su Samsung Galaxy S3, iPad i iPad mini, iPhone 5 i Google Nexus.

Izvor: Dnevno.hr

Komentari