Fakultet organizacije i informatike Sveu?ilišta u Zagrebu jedan je od ?etiri glavna partnera na projektu vrijednom 4 milijuna eura.
Cilj projekta je popularizacija znanosti i novih tehnologija u školama, na sveu?ilištima te u okviru umjetni?kih organizacija i medija, vode?i se idejama i perspektivama djece i mladih, s ciljem angažiranja više mladih u cijeloj Europi u donošenje odluka o najvažnijim temama današnjice – znanosti i obrazovanja.
Projekt SiS Catalyst: Children as Change Agents for Science and Society jedan je od prvih akcijskih planova tipa Mobilizacija i zajedni?ko u?enje (Mobilization and Mutual Learning – MML) koja je financirana od strane Europske Komisije, 7. Okvirnog programa.
Koordinator projekta je Sveu?ilište u Liverpoolu, a u projektu sudjeluju sveu?ilišta, obrazovne institucije, organizacije neprofitnog sektora i ostali partneri koji imaju misiju u?initi prirodne i tehni?ke znanosti privla?nije mladima, a isto tako otvoriti visokoobrazovne institucije neprivilegiranim skupinama društva, odnosno premalo zastupljenim grupama studenata. Na projektu ?e raditi 30 partnera i savjetnika iz 23 zemlje Europe i svijeta.
Tim Fakulteta organizacije i informatike (FOI) Sveu?ilišta u Zagrebu, na ?elu s Prof. dr.sc. Blaženkom Divjak, koja je na funkciji prorektorice za studente i studije Sveu?ilišta u Zagrebu, ve? je niz godina uklju?en u projekte s ciljem ja?anja društvene odgovornosti visokog obrazovanja, posebno prema socijalno i ekonomski osjetljivim pojedincima i skupinama.
Glavna uloga FOI-a u projektu je podizanje svijesti o standardima za e-pristipa?nost te istraživanje uloge tehnologije u smanjenju digitalnog jaza u obrazovanju, a osim toga FOI razvija kolaboracijski alat za projektne partnere kao i web stranice projeta, a radi i na diseminaciji rezultata projekta. Ambiciozan cilj FOI tima je izgradnja virtualnog ulaza namjenjenog djeci za sva sveu?ilišta u svijetu.
- Važan dio projekta na kojem radimo je idetificirati, u regijama u kojima djeluju partneri na projektu, djecu i mlade za koje znamo da nije izgledno da ?e upisati fakultet. To su grupe mladih ljudi koje se ?esto osje?aju isklju?enima iz prilika koje otvara visoko obrazovanje, a velik broj istraživanja pokazuje nam da bi mnogi od njih mogli uspjeti i doprinijeti društvu te pomo?i u razvoju razli?itih oblika u?enja i istraživanja, uz podršku obrazovnih institucija i inicijativa ostalih društvenih dionika – kaže koordinatorica projekta Tricia Jenkins.
Komentari