Ivančica u potpunosti preuzela dječji brend cipela: Bambi postaje Froddo

Objavljeno: 02.07.2015. 18:09

Zadnja izmjena: 26.02.2016. 09:49

Foto: Ilustracija

Trgovačko društvo Ivančica d.d. u potpunosti je pripojilo trgovačko društvo Bambi d.o.o. u cilju stvaranja još snažnijeg brenda za domaće i inozemno tržište.

Tvrtka Ivančica d.d., vodeća hrvatska tvrtka u proizvodnji obuće za djecu i odrasle, u okviru već prethodno najavljenih novosti u poslovanju koje je postepeno uvodila od ožujka 2013. godine, kada je postala većinski vlasnik tvrtke Bambi d.o.o.,  nastavlja s provođenjem dugoročne strategije.

Od 1. srpnja 2015. Ivančica d.d. pripajanjem preuzima svu pokretnu i nepokretnu imovinu, prava i obveze trgovačkog društva  Bambi d.o.o. Akvizicijom Bambija u poslovanje Ivančice d.d. brend Bambi postaje dio Froddo brenda čime se stvara još snažniji  brend dječjeg segmenta, kako u proizvodnji, tako i u dizajnu.

- Objedinjavanjem dječjih brendova Froddo i Bambi u jedan jačamo snagu na tržištu, kako na domaćem, tako i na inozemnom, te stvaramo novu priliku kako za kupce, tako i za tvrtku. Povezivanje brendova rezultat je promišljanja budućnosti tvrtke, i odgovor na nove zahtjeve tržišta te potrebe i želje kupaca - istaknula je Nada Zver, direktorica Ivančice d.d.

U narednom će se periodu odvijati rebranding prodajnih mjesta Bambi, Bambi trgovine dobit će novi izgled, a poslovanje će nastaviti pod imenom Froddo. S jesenskom kolekcijom 2015. tržištu će biti prezentirana posebna linija Bambi steps - koraci za najmlađe. Obuća iz linije Bambi steps s laganim i fleksibilnim đonom izrađena od najkvalitetnijih prirodnih materijala bit će dostupna u rasponu veličina od 17 do 27. Osim pripajanja Bambija, i brend Froddo će od jeseni zaživjeti uz novu filozofiju koja uključuje novi vizualni identitet te novi shop koncept.

Tvrtka Ivančica iduće godine obilježava 70 godina postojanja, a stalnim poboljšanjima proizvoda i usluga prema željama i potrebama kupaca stvara lidersku poziciju u segmentu dječje obuće na domaćem i europskom tržištu.

Komentari