Zimo Digital: Koje medije odabrati za promociju - online ili tradicionalne?

Objavljeno: 25.10.2014. 17:34

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: ilustracija

U današnje vrijeme interneta, društvenih mreža i brze komunikacije, upravo je online marketing i promocija na društvenim mrežama izuzetno bitna.

Uz webstranicu koju morate imati ako se bavite bilo kakvom djelatnošću, da li to bio obrt, mala ili velika tvrtka, pa čak i udruga ili zadruga, danas je itekako bitno da dio vašeg budžeta ulažete u online oglašavanje. Trebate razlučiti koliko ćete ulagati u online, a koliko u tradicionalne medije, npr. radio ili tisak, te da li su vam tradicionalni mediji potrebni i u kojoj mjeri.

Kako biste odlučili gdje uložiti vaš marketinški budžet, morate znati tko vam je ciljana skupina, pa ćete se tako mlađoj i srednjoj populaciji obraćati online, a starijoj ciljanoj skupini kroz tisak ili možda radio.

Ako su vaši potencijalni kupci mlađi, onda svakako trebate ulagati u Google i Facebook oglašavanje, budući da su "klinci" uvijek online, koriste gotovo sve društvene mreže kako bi prikupili željene informacije, tako da im radio, novine ili časopisi nisu zanimljivi u tolikoj mjeri i ne prate ih često. Informacije koje se objavljuju u tradicionalnim medijima već su prije objavljene online i vaši mlađi kupci su ih tamo pročitali.

Kod nas je još uvijek idealna kombinacija ulagati u online i tradicionalne medije, ali je najbitnije naći dobar omjer ulaganja u jedne i druge medije. U svijetu, pa tako i kod nas bilježi se konstantni rast ulaganja u online oglašavanje kroz društvene mreže, Google Ads, mobilno oglašavanje, YouTube, jer na taj način vaša poruka najbrže dolazi do vaše publike koja je online i koristi svoje pametne telefone, tablete ili pak PC kao izvor za traženja informacija, čitanja vijesti i portala, gledanja You Tube videa i sl.

Jednog bitnog medija se nismo dotaknuli, a to je televizija. No to je medij od kojeg se u narednim godinama dosta očekuje. Iako je oglašavanje na televiziji još uvijek popularno, taj će medij u godinama koje dolaze doživjeti transformaciju, jer se sve više povezuje na "mrežu svih mreža" i ljudi će televiziju početi doživljavati na drugačiji način, a na oglašivačima je kako će se prilagoditi na nove načine oglašavanja.

Bitno je pratiti trendove i koristiti sve mogućnosti koje vam pruža moderan način oglašavanja, jer onaj poznati natpis "Zimmer Frei" koji smo toliko često viđali na prometnicama na Jadranu, danas je i više nego zastarjeli način komunikacije i pozivanja gostiju. Današnji gosti informacije o smještaju ne traže na licu mjesta, već na internetu mjesecima prije, tako da na ljetovanje dolaze s već unaprijed bookiranim apartmanom ili hotelom.

Složit ćete se sa mnom kako danas informacije putuju brže nego ikada, a to je tek početak. Bit će zanimljivo pratiti kako će se stvari razvijati i što nam donosi budućnost oglašavanja.

Komentari