preporuka

Zovete liječnika na telefon, ali se uporno ne javlja? Evo što učiniti

Piše: eMagazin

Objavljeno: 06.02.2022. 16:02

Zadnja izmjena: 06.02.2022. 16:02

Ministarstvo zdravstva i HZZO objavili su da zaprimaju sve učestalije prigovore osiguranika na otežano ostvarivanje zdravstvene zaštite u ordinacijama izabranih liječnika primarne zdravstvene zaštite zbog nemogućnosti uspostave kontakta s ordinacijama osobno, putem telefona, elektronskom poštom ili na druge načine.

Kako kažu iz Ministarstva, zaprimili su više od 3000 prijava pacijenata. Kako prenosi poslovni.hr, zbog velikog broja prigovora HZZO je uspostavio novu e-mail adresu [email protected] na koju osigurane osobe mogu poslati svoj prigovor.

U prigovoru je potrebno navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB i telefon za kontakt) te ime i prezime izabranog liječnika na kojeg se osigurana osoba žali. Bez navedenih podataka HZZO nije u mogućnosti postupiti, odnosno stupiti u kontakt s liječnikom i pomoći u žurnom rješavanju problema koji osigurana osoba ima, poručili su iz HZZO-a.

Komentari