pročitajte

Obavijest Grada Varaždina o reklamacijama za umirovljeničke jednokratne pomoći - 'uskrsnice'

Objavljeno: 12.03.2024. 18:30

Zadnja izmjena: 12.03.2024. 18:30

Foto: Arhiva

Umirovljenici s prebivalištem na području Grada Varaždina koji nisu dobili jednokratnu novčanu pomoć – „uskrsnicu“ u iznosu od 50 EUR, a smatraju da na to imaju pravo, moći će od 19. ožujka 2024. godine podnijeti reklamaciju Gradu Varaždinu, ističu iz Grada.

Zahtjev za podnošenje reklamacije u tiskanom obliku moći će se od 19 ožujka podići u pisarnici Grada Varaždina, Franjevački trg 5 ili preuzeti u digitalnom obliku na web stranici Grada Varaždina.

Sredstva za opravdane i uredno podnesene reklamacije će se isplaćivati na dva moguća načina: 

  • putem blagajne od  19. do 22. ožujka 2024. godine, u vremenu od od 9 do 11 sati za zahtjeve koji su podneseni osobno,
  • na tekući račun podnositelja, u razdoblju od 25. ožujka do 8. travnja 2024. godine za zahtjeve koji su podneseni putem obrasca dostupnog na web stranici Grada Varaždina i dostavljeni na  mail [email protected]

Pravo na jednokratnu novčanu pomoć ostvaruju umirovljenici koji imaju prebivalište na području grada Varaždinu i čija ukupna mirovina (domaća i inozemna) ne prelazi iznos do 420 eura (u mjesecu prosincu 2023.godine). Uskrsnicu ostvaruju i umirovljenici koji su svoj radni staž ostvarili i u inozemstvu, a oni  za isplatu trebaju priložiti dokaze o visini mirovine (ukupne hrvatske i inozemne ili samo inozemne mirovine).

Potrebno dostaviti ove dokumente

Uz Zahtjev je obavezno potrebno dostaviti slijedeće dokumente:

  • Odrezak od mirovine za mjesec prosinac 2023. godine, uvjerenje da korisnik nema inozemnu mirovinu ili ispis bankovnog računa za mjesec prosinac 2023. godine,

  • IBAN broj tekućeg računa u slučaju da se reklamacija isplaćuje na tekući račun,
  • Obostranu presliku osobne iskaznice,
  • Presliku dokumenta na kojem je vidljiv OIB podnositelja.

Nakon 8. travnja 2024. godine reklamacije se više neće uvažati.

Komentari