Hrvatska stranka umirovljenika: HDZ nam podmeće da smo protiv besplatnog prijevoza starijih osoba

Objavljeno: 11.12.2015. 16:15

Zadnja izmjena: 15.01.2016. 10:33

Hrvatska stranka umirovljenika putem medijskog priopćenje danas se očitovala na izjavu Anđelka Stričaka, predsjednika županijske organizacije HDZ-a, kako ne razumije zašto je HSU na protekloj sjednici Županijske skupštine bio protiv besplatnog prijevoza osoba starijih od 65 godina.

- Klub HDZ-a će ponovo inzistirati na uvrštavanju u dnevni red donošenje "Odluke o pravu na besplatni prijevoz osoba starijih od 65 godina i umirovljenika s prebivalištem na području Varaždinske županije na svim redovnim linijama autobusnog prijevoza na području cijele Varaždinske županije", a najveće iznenađenje kod glasovanja bilo je da donošenje "Oduke" nisu podržali vijećnici - Hrvatske stranke umirovljenika! - rekao je, podsjetimo, Anđelko Stričak.

>>Anđelko Stričak: Zašto je HSU protiv besplatnog prijevoza starijih od 65 godina?!

Predsjednik županijske organizacije HSU-a Milan Škvorc, međutim, Stričakovu izjavu naziva besmislicom.

- Besmisleno je tvrditi da bi HSU bio protiv prijedloga koji direktno poboljšava kvalitetu života našim članovima, osobama treće životne dobi i umirovljenicima te gradipozitivniji i aktivniji stav prema životu i sprječava socijalnu isključenost. To je samo još jedno političko podmetanje od strane HDZ-a, koji su na sjednici Županijske skupštine pokušali predložiti isto ono što je već bilo uključeno u prijedlog proračuna Varaždinske županije za 2016. godinu, pod stavkom „Skrb o osobama treće živote dobi - iznadzakonski standard“, pa niti nije postajala nikakva potreba za istim - kaže Škvorc u medijskom priopćenju te pojašanjava:

- Pilot projekt besplatnog prijevoza umirovljenika i osoba starijih od 65 godina je projekt Varaždinske županije koji se počeo provoditi u suradnji sa Savezom udruga umirovljenika, te će se sigurno nastaviti i u 2016. godini. U testnoj fazi projekta ,koja je započela 1. studenog,prikupljale su se informacije o korisnicima te njihovim socijalnim i prihodovnim kriterijima, a sve s ciljem kako bi se kreirao jedan dugoročno održiv model. Uostalom, najbolji pokazatelj uspješnosti projekta je realizacija ukupno 10.142 vožnji u samo mjesec dana od strane ukupno 2.269 korisnika - zaključuje.

Komentari