Zašto je supruga gradonačelnika Habuša dobila posao tajnice direktora kod Antuna Presečkog?

Objavljeno: 14.09.2015. 18:01

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 11:26

Gorana Habuša i Antuna Presečkog unatrag nekoliko mjeseci veže nešto više od same ideje podzemnog kolodvora prema kojoj je varaždinski gradonačelnik, sudeći prema našim njemu vrlo bliskim izvorima, izrazito benevolentan.

Međutim, ni nekima od njegovih prilično bliskih suradnika nije poznato da je supruga varaždinskog gradonačelnika Ksenija Habuš od lipnja ove godine nova djelatnica u Presečki grupi Antuna Presečkog, odnosno – kako ekskluzivno doznajemo – u Varaždinu je zaposlena na mjestu tajnice direktora.

Informacija sama po sebi ni po čemu ne bi bila indikativna da je riječ o privatniku koji nema nikakvog interesa poslovati s javnim sektorom. Međutim, gledajući već posve općenito (s obzirom na njegovu djelatnost) i prema informacijama do kojih smo došli, čini se da je situacija upravo obrnuta.

Lista koncesionara

Varaždinski gradonačelnik, kako doznajemo, sa gradskim pravnicima u posljednje vrijeme užurbano traži pravni model prema kojemu bi Presečki grupa mogla preuzeti koncesiju za javni gradski prijevoz koju u ovom trenutku nema, a na temu toga navodno postoji i opsežna korespodencija s nadležnim ministarstvima.

Habuš se naime, kako zasad neslužbeno doznajemo, pri nadležnim ministarstvima raspitivao je li nakon akvizicije AP-a u stečaju od strane Presečki grupe potrebno raspisati novi koncesijski natječaj za javni prijevoz. No premda mu je odgovoreno da je spomenuto potrebno učiniti, Habuš to do danas navodno nije učinio. Presečkoga stoga pri nadležnim ministarstvima zasad nema na popisu koncesionara.

Nadalje, kada je riječ o ideji podzemnog kolodvora, postavlja se više pitanja. Što će se, naime, dogoditi ako se s time (što je vrlo izgledno) neće složiti konzervatori? Na spomenutom mjestu navodno je moguće izgraditi tek objekt visine prizemlja i dva kata.

Što ako, što ako?!

Što će se dogoditi ako se pokaže da spomenuto nije izvedivo zbog premalo prostora ili iznimno visoke razine podzemnih voda (poznati slučaj obližnje podzemne garaže na Kapucinskom trgu, nap.)? Također, kolika je vjerojatnost da će kolodvor u vlasništvu i interesu privatnog kapitala financirati Europska unija?

Razlog zašto bi se taj kolodvor gradio pod-zemljem nije, naime, ništa drugo nego to što se nad-zemljom želi ostvariti dodatni profit. Glavno pitanje u ovom slučaju stoga glasi - Ukoliko Presečkom dozvolu ne izdaju konzervatori; ukoliko se kolodvor pod zemljom pokaže neizvedivim ili financijski neisplativim, hoće li Presečki tada od Habuša tražiti novu lokaciju za kolodvor?

Međutim, dok je kolodvor u javnom interesu te će za njega u tom slučaju biti potrebno u urbanističkom planu iznaći (već ranije spominjanu) novu lokaciju, ali na – periferiji grada; hoće li postojeću lokaciju – u centru grada Presečki komercijalno eksploatirati na sasvim drugi način?

Javnost ima pravo znati

Javnost se, dakle, itekako ima pravo pitati zašto je Antun Presečki zaposlio gradonačelnikovu suprugu, a još više – zašto je gradonačelnik Goran Habuš suprugu zaposlio baš kod Antuna Presečkog, koji će u budućnosti imati jednaki interes poslovati s Gradom Varaždinom kao što ga je imao i do sada? Srećom, gradonačelnik još uvijek nije „stao na kraj" curenju informacija, pa je javnost sada saznala i to...

Komentari