ZIMO Digital: Svemogući Google - koje alate vi koristite?

Objavljeno: 20.09.2014. 13:37

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Ilustracija

Svi ste sigurno čuli za Google i kada čujete to ime sigurno vam prvo na um padne tražilica. Google tražilica samo je jedan u nizu vrhunskih alata iz te kompanije. Ima ih stvarno mnogo, a u ovom tekstu nabrojat ćemo neke osnovne koji vam mogu pomoći kod vaše organizacije te online prezentacije i promocije.

Odlična stvar je da svim alatima pristupate logiranjem na vaš Google račun i to je to. Možete ih koristiti online iz web preglednika ili ih možete skinuti kao aplikacije na vaše pametne telefone.

Google Analytics

Pratite li posjećenost vaše web stranice? Ako je odgovor pozitivan pretpostavljam da koristite alat Google Analytics. Ako je odgovor negativan, vrijeme je da počnete s korištenjem ovog alata.
Praćenje posjećenosti vaše web stranice vrlo je značajna kao dio strategije vaše online prezentacije, ali i povećanja prodaje, a Google Analytics vrlo je jednostavan i koristan alat kojim ćete sve popratiti.

Prvi korak je da kod izrade web stranice tvrtka koja radi stranicu ubaci analytics kod u vaš web kako bi Google mogao početi s praćenjem. Stvar je vrlo jednostavna i doslovno se radi o copy/paste opciji. Nakon što tražilica počne s praćenjem spremni ste za logiranje u administraciju putem svojeg Google računa i možete početi s praćenjem . U administraciji možete pratiti sve aktivnosti koje se događaju na vašoj web stranici. Možete vidjeti od kuda dolaze vaši posjetioci tj. geolokaciju, koliko su stari, kojeg su spola, koliko dugo su se zadržali kod vas i slično.

Google places for business

Ova opcija je obavezna ako imate fizičku lokaciju tvrtke jer se pojavljuje u obliku karte na Google tražilici. Kod ove opcije također možete dodati sve potrebne podatke tvrtke poput brojeva telefona, radnog vremena, parkirnih mjesta itd.

Google AdWords

AdWords je alat koji vam služi direktno za promociju tj. u ovom alatu kreirate vaše oglašivačke kampanje. U sučelju jednostavno napišete tekst za koji želite da se prikazuje na oglasu, stavite link vaše web stranice, odaberete ključne riječi i ostale parametre i vaš oglas je spreman za objavu na tražilici. Takav oglas se pojavljuje kao tekstualni oglas kod pretraživanja tražilice po ključnim riječima.

Druga vrsta oglasa je display banner koji vas vizualno prezentira na portalima i stranicama koje dopuštaju prikazivanje Google display oglasa. Možete se sami upustiti u kreiranje takvih oglasa, ali ipak bih vam preporučio da to prepustite stručnjacima jer ćete tako postići odlične rezultate.

Gmail

S ovim alatom ste sigurno svi upoznati i znate da služi za slanje i primanje mailova koje je danas neophodno u promociji i prodaji.

Google kalendar

Ovo je kod većine ljudi najčešće korišten alat/aplikacija. U kalendaru možete savršeno u par klikova organizirati svoje vrijeme, upisati termine sastanaka, podsjetnike i slično. Ne kaže se bez veze “organizacija je pola posla”.

Google Chrome

Google chrome je web preglednik iz Google radionice koji služi za pregledavanje web sadržaja. Divna stvar je da kad jednom podesite svoj Chrome preglednik možete se logirati s bilo kojeg Chrome preglednika na bilo kojem računalu i automatski će povući vaše postavke.

Google Drive

Google drive je vaš virtualni disk za pohranu i dijeljenje sadržaja. Pohraniti možete sve što i na vašem tvrdom disku na računalu. Isto tako bilo koji pohranjeni sadržaj možete podijeliti s drugim korisnicima. Također možete izraditi novi Word, Excel ili PowerPoint dokument direktno na Driveu, a postoji i još pregršt korisnih aplikacija koje vrlo jednostavno možete dodati na vaš Drive. Google driveu možete pristupiti s bilo kojeg računala, tableta ili pametnog telefona.

Google Docs

Google Docs alati su vezani za Google drive i služe za izradu novih dokumenata tipa Word, Excel, PowerPoint, a možete preko njih čitati i uređivati svoje dokumente i dokumente koje su vam poslani.

Koje Google alate vi koristite?

Goran Mudri
[email protected]

Komentari