U cilju kvalitetnije i potpune promocije vina ludbreškog vinogorja, članovi Vinske ceste Ludbreg hrabro su krenuli u brendiranje vina sorte graševina, tradicijski kvalitetnog vina koje treba vratiti na tron koje mu pripada.
Shvativši važnost prepoznatljivosti, te nužnost pozicioniranja na vinogradarskoj karti Hrvatske i šire, brendiranje se nametnulo kao prirodan slijed ulaganja u znanje i kvalitetu vinogradarstva ludbreškog kraja. Tim povodom u Vinskoj kući „Makar" u petak 13. rujna u 19 sati održat će se promocija inicijalne ideje brendiranja sorte vina graševina, odnosno vinske etikete Poštenjak.
Tradicija, rad, dobrota i poštenje koje ponekad graniče sa naivnošću, asocirajući na Dudeka i Gruntovčane Mladena Kestnera simboli su spomenute etikete/brenda pod kojim će vino graševina ludbreških vinara iskoračiti na postojeća i nova tržišta.
Izvor: Ludbreg.hr
Komentari