Članovi Vinske ceste Ludbreg krenuli u brendiranje vina sorte graševina

Objavljeno: 10.09.2013. 07:54

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:30

Foto: Ilustracija

U cilju kvalitetnije i potpune promocije vina ludbreškog vinogorja, članovi Vinske ceste Ludbreg hrabro su krenuli u brendiranje vina sorte graševina, tradicijski kvalitetnog vina koje treba vratiti na tron koje mu pripada.

Shvativši važnost prepoznatljivosti, te nužnost pozicioniranja na vinogradarskoj karti Hrvatske i šire, brendiranje se nametnulo kao prirodan slijed ulaganja u znanje i kvalitetu vinogradarstva ludbreškog kraja. Tim povodom u Vinskoj kući „Makar" u petak 13. rujna u 19 sati održat će se promocija inicijalne ideje brendiranja sorte vina graševina, odnosno vinske etikete Poštenjak.

Tradicija, rad, dobrota i poštenje koje ponekad graniče sa naivnošću, asocirajući na Dudeka i Gruntovčane Mladena Kestnera simboli su spomenute etikete/brenda pod kojim će vino graševina ludbreških vinara iskoračiti na postojeća i nova tržišta.

Izvor: Ludbreg.hr

Komentari